FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

 

 

I recently placed an order. When can I expect my package?

Orders placed on Monday to Friday before 4:00 PM will be delivered within 2 to 3 working days (The Netherlands). Ordered on weekends, after 4 p.m. or on public holidays? We have a standard delivery time of 3 to 5 working days.

Ik heb onlangs een bestelling gedaan. Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Bestellingen geplaatst op maandag tot en met vrijdag voor 16:00 uur worden geleverd binnen 2 tot 3 werkdagen (Nederland). Besteld in het weekend, na 16:00 uur of op feestdagen? Hanteren wij een standaard levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

 

Do you also ship to another country?

Delivery abroad is possible. Within Europe we have a delivery time of 3 to 5 working days. For countries outside Europe, the delivery time is at least one week.

Verzenden jullie ook naar een ander land?
Leveren naar het buitenland is mogelijk. Binnen Europa hanteren wij een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Voor de landen buiten Europa is de levertijd minimaal één week.

 

Where can I track my package?

As soon as your package has arrived at PostNL, you will automatically receive an e-mail with your track and trace code to track the package.

Waar kan ik mijn pakket volgen?
Zodra uw pakket is aangekomen bij PostNL ontvangt u automatisch een e-mail met uw track and trace code om het pakket te volgen.

 

I have not received my Track and Trace code?

If you have not received a track and trace code, this may be due to an error in the system or a delay at PostNL. We recommend that you contact us by e-mail (info@stubbornamsterdam.nl)

Ik heb mijn Track and Trace code niet ontvangen?
Als u geen track and trace code heeft ontvangen kan dat komen door een fout in het systeem of een vertraging bij PostNL. Wij raden u aan contact met ons op te nemen per e-mail (info@stubbornamsterdam.nl)

 

I have not received a confirmation email, what should I do?

The best way to contact us is by e-mail (info@stubbornamsterdam.nl). We can then look at your order status with you.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?
U kan het best contact opnemen met ons via e-mail (info@stubbornamsterdam.nl). Wij kunnen dan met u meekijken naar uw bestelstatus.

 

I want to cancel my order is that possible?

If the package has not yet been sent, this is possible. Please send us an e-mail.

Ik wil mijn order annuleren kan dat?
Indien het pakket nog niet is verzonden, is dat mogelijk. Stuur ons zsm een e-mail.

 

I entered a wrong address. Can this be changed?

If the package has not yet been sent, this is possible. Send us an e-mail asap with your correct address details

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd. Kan dit worden gewijzigd?
Indien het pakket nog niet is verzonden, is dat mogelijk. Stuur ons zsm een e-mail met uw correcte adresgegevens

 

I have ordered but want to change my order, is that possible?

If the package has not yet been sent, this is possible. Send us an e-mail as soon as possible with your change.

Ik heb besteld maar wil mijn order wijzigen kan dat?
Indien het pakket nog niet is verzonden, is dat mogelijk. Stuur ons zsm een e-mail met uw wijziging.

 

                                      RETOURNEREN/RUILEN

 

RETURN/EXCHANGE How can I return something?

If you want to return an item, you can do so within 14 days of receipt. The affected item or item(s) must be returned in a new, unused condition with all tags attached. Place your invoice in the package or copy the lines below and email it to info@stubbornamsterdam.nl:

Name:

Order number:

Reason of return:

Hoe kan ik iets retourneren?
Mocht u een item willen retourneren kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Het desbetreffende item of item(s) moet(en) in een nieuwe, ongebruikte staat worden teruggestuurd met alle labels eraan. Plaats uw factuur in het pakket of kopieer de onderstaande regels en e-mail deze naar info@stubbornamsterdam.nl:

Naam:
Ordernummer:
Reden van retour:

 

I want to exchange something, how can I do this best?

If you want to exchange an item, you can do so within 14 days of receipt. The affected item(s) must be returned in a new, unused condition with all tags attached. Place your invoice in the package or copy the lines below and email it to info@stubbornamsterdam.nl:

Name:

Order number:

Reason of return:

Exchange for (including size):

*if you want to exchange for a limited edition shirt, it may be that it is no longer available, please contact us in this case.

Ik wil iets ruilen, Hoe kan ik dit het beste doen?
Mocht u een item willen ruilen kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Het desbetreffende item of items moet(en) in een nieuwe, ongebruikte staat worden teruggestuurd met alle labels eraan. Plaats uw factuur in het pakket of kopieer de onderstaande regels en e-mail deze naar info@stubbornamsterdam.nl:

Naam:
Ordernummer:
Reden van retour:
Ruilen voor (inclusief maat): 

*mocht u willen ruilen voor een limited edition shirt kan het zijn dat deze niet meer leverbaar is, neem in dit geval contact met ons op.

 

I want to exchange something but my size is not available. What can I do?

We would like to receive your details (name, order number and which size/item you would like) via e-mail. We will then deal with this further with you.

Ik wil iets ruilen maar mijn maat is niet beschikbaar. Wat kan ik doen?
Graag ontvangen wij uw gegevens (naam, ordernummer en welke maat/item u zou willen) via een e-mail. Hierna zullen wij dit verder met u afhandelen.

 

I have returned something, but I have not yet received the purchase amount on my account. How long can this take?

We transfer the amount within 10 working days.

Ik heb iets geretourneerd, maar ik heb het aankoopbedrag nog niet ontvangen op mijn rekening. Hoelang kan dit duren?
Wij maken het bedrag over binnen 10 werkdagen.

 

                                         KLACHTEN/DEFECTEN

COMPLAINTS/DEFECTS

I have a complaint about a defective item. Where can I go?

Sorry for the inconvenience. We attach great importance to quality and want to do everything we can to solve this with you. We request that you send an e-mail with your details (name + order number) and any photos of the defect*. We will respond as soon as possible with a possible solution.

Ik heb een klacht over een defect item. Waar kan ik terecht?
Excuses voor het ongemak. Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en willen er ook alles aandoen om dit met u op te lossen. Wij verzoeken u een e-mail te sturen met uw gegevens (naam + ordernummer) en eventuele foto’s van het defect*. Wij reageren zo spoedig mogelijk met een mogelijke oplossing.